lantlollan

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Cia Andersson - 9 april 2012 17:38

Nu har jag köpt beställt lite nya härliga pärlor från:

http://www.pysselparlan.se/hel-strang-rosa-parlor-8-mm/467-0


Har dock lite dåligt på pannbandsfronten.


Har du ett eget pannband som du vill ha blingat så gör jag det gärna 400 kr (om du står med pannband)

Fixar jag pannbandet, slätt från HÖÖKS, så kostar det 550 kr.


Ibland roar jag mig ju med att blinga pannband, så nu har jag skapat en egen kategori för det här också.

Jag blingar gärna till kund enligt överkommelse.

Jag blingar till befintliga pannband och tillverkar en länk av glaspärlor och ibland även med strass och "guld" och "silver" inslag.

Har även gjort armband med samma tema som blivit omtyckta.


Det går bra att maila:

bjorkhaga@bornet.net


 

Detta pannband ovan är till en snygg fuxkille som ska gå treårstestet.

Pannbandet nedan är till en riktig tjejig häst (Prinsessaktigt och gulligt, var önskan) också det en beställning.

 

Exempel på länkar som kan monteras på pannband:


           


     


Här nedan följer några fler exempel på pannband jag har gjort.


   


                                   

Presentation


Detta är en blogg som handlar om det som kretsar runt mig och mitt liv. Familjen, HÄSTEN och det som ligger mig varmt om hjärtat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards