lantlollan

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Blinging time before christmas

Av Cia Andersson - 5 december 2012 11:13

Passa på att beställa en riktig personlig JULKLAPP.

Jag hjälper Dig och lyssnar till Dina önskemål och skapar det du önskar efter bästa förmåga.


 


ovan: Kryss med mellanpärlor: facettslipade lila pärlor och strassstjärna i mitten. En beställning.

nedan: Samma mönster som ovan men med andra mellanpärlor. OBS, ej monterat håller bara på pats för att man ska få en känsla av hur det kan bli..


 


 

Cirlkar i glansig grön pärla med mellanpärla i "svart oljeglansiga pärla".


 

Spicy Sushis pannband under tillverkning, Håller fast blinget på pannbandet. Camilla hade en önskan om att få denna lilla silverstjärnan med på sitt pannband. Monterade stjärnan på mitten och utifrån den är det cirklar i blåa och silvergrå småpärlor.

Suchis pannband klart:

 



 

Nya beställningar,

Pärlor med glasglans i rött, blått, grå-silver och babyrosa

Mellanpärlor: "silver" med hålmönster, Silver knottrigt, antik broms & strass stjärnan.


Länkar klara för montering:

Kryssmönster med mellanpärlor: Brun glaspärla, med mellanpärlor i glansförgat guld och facettslipade svarta (dessa svarta kommer även i guld när som helst!)


Kryssmönster i blåa nyanser.


Kryssmönster i limegrönt med facettslipade ljusgröna  och vaxade mellangröna pärlor.


Pris:

Har du ett pannband som du vill att jag blingar till kostar det 450 kr + frakt, då skickar du ditt pannband till mig.


550 + frakt, om jag ska ordna pannbandet. Brukar köpa dem från HÖÖKS (med reservation för att Hööks har pannband inne)


Vill du ha "kortlänk" så kostar det 450 kr inklusive pannbandet och 350 kr om du håller med pannband.

 


Min komis Stinas pannband som nu bärs av hennes underbara islandshäst Sorti (tror jag han heter).


 

Thereses pannband, Blinget är monterar på ett Dion pannband.

 

Rosa tema, med mittsten, stjärna med strass och de första 5 stenarna på vardera sida om stjärnan är facettslipad och varannan metallic purpel, sen fortsätter det med mellanstenar i metallic puspel resten av pannbandet ut.

Länken håller jag bara fast på ett pannabnd, kan monteras på det DU önskar  

Denna länk är ett förslag till en kund och är inte bokat ännu.

 
 
Ingen bild

Stina

15 december 2012 23:23

Hej!!
Ååå, vad fina dina pannband är!! Jag ska absolut fota Sorti en dag så ska du få det! ....Tóta också, hon är ju kanonfin i sitt röda korta!! :) KramKram

Cia Andersson

16 december 2012 10:42

Tack fina Stina

 
Ingen bild

Sofia

10 februari 2013 17:32

Hej!
Finns det möjlighet att få ett pannband med Spaniens färger? Gul och röd eller guld och röd? :)
Du får gärna maila mig.. Hade egentligen velat ha med blingstenar men du kanske inte gör det?
Med vänlig hälsning,
Sofia

Cia Andersson

24 februari 2013 16:38

Javisst Sofia, det är inga problem. Kan lägga in blingstenar också om du vill. briúkar ha EN blingsten i mitten.
Ring gärna 07025-266769

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cia Andersson - 17 augusti 2015 14:25

  Gammal flygbild från 70 talet. mycket är sig likt och ännu mer är förändrat.     Boningshuset på hästgården.   Axel och Belinda   Eric och jag på blivande uteplatsen.     Habibi på en av hoppstockarna bakom boningshuset ...

Av Cia Andersson - 3 mars 2013 14:32


Idag har Axel och jag varit och hopptränat på förmiddagen. Jag vågade inte köra upp till träningen pga. halkan, vi hade isgata på stallplanen  och grusvägen hemma på Applagårn och på Bohem var det likadant. Därför valde vi att skritta upp. Vi gav...

Av Cia Andersson - 24 februari 2013 17:01


Nu börjar det kännas sug efter att komma ut på lite småtävlingar. Nu ställer vi in siktet på att nosa på LA:1 och det bör funka hyffsat :-) Winston är så fin. I vårt ekipage sitter begränsningarna på hästryggen. Än så länge har jag koll på T...

Av Cia Andersson - 13 januari 2013 21:03


Idag har Axel varit på Bohem och hoppat för Anna-Lena. Vet inte vem som är mest stolt   . Belinda är verkligen en Ponnypärla!     ...

Av Cia Andersson - 13 januari 2013 15:35

Vi har hunnit få till några dressyrträningarför LP under hösten och vintern. Det är lika roligt att träna för LP som det är att träna för AM. Same but different   noggranna och himla duktiga tjejer båda två! med blick för ridningen utan att fuska...

Presentation


Detta är en blogg som handlar om det som kretsar runt mig och mitt liv. Familjen, HÄSTEN och det som ligger mig varmt om hjärtat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards