lantlollan

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Cia Andersson - 23 december 2012 14:02

I morgon är det julafton.


Belinda mår riktigt bra nu, ok pigg och glad har hon varit hela tiden. Nu har hon ingen svullnad kvar och vi är så glada.

Vi har varit ute på små skrittrundor senaste veckan. Både Bella och Axel tycker ju att det är lite löjligt. Skritt... när det finns galopp.

Idag red vi en kort snutt på ängen (bättre korta pass nu när vi sätter igång Bellafina) än långa skrittturer när hon bara blir på tårna och Axel fryser. Som den stränga mor jag är så är det övervägande SKRITT som gäller i alla fall.


Axel och jag fick ut pappa, Bobben i kylan för att ta lite bilder med sin mobil.   


Lägg märke till lilla pricken till höger på översta bilden, det är Habibi.


   

Tjohooo! Även små Habibihundar älskar att känna fartvinden i öronen.

 

FILMSNUTT:


 

God Jul


   önskar   


vi på Bjökrhaga


Axel & Belinda, Eric & Winston

Habibi & Cindy 

Presentation


Detta är en blogg som handlar om det som kretsar runt mig och mitt liv. Familjen, HÄSTEN och det som ligger mig varmt om hjärtat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards