lantlollan

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Cia Andersson - 24 juli 2012 20:24

Funderar på att skaffa mig en ny hobby.


Idag har jag cyklat med maken och äldste sonen till vänga kvarn för att fika. Bobben sa att rundan var 4 mil. Fast det var den ju inte, det var 5 mil och dryga 600 höjdmeter men i lugn takt.

Hade inte Axel och hans kompis Erik varit med så hade jag gärna ökat tempot. Att cykla montainbike på lite roliga och fina vägar i vackert väder var helt klart en trevlig syselsättning.


     


Innan på dagen har jag rastat hundarna och Winston i sjön. Axel filmade och kommenterade:


http://www.youtube.com/watch?v=HRhJ9Pv5fSs&list=UUsC2BRLKKoyDKHANkdW0pfQ&index=1&feature=plcp

Axel stod på strandkanten och hade inte doppat sig, men det hade Habibi gjort och hon skakade sig glatt, när hon kom upp brevid Axel.

Man får ju inte roligare än man gör sig och nu funkar min kropp så nu passar jag på att njuta av att använda den.


vädret gör ju livet helt underbart nu också   

Sol, sol sol, äntligen är du här!

(så att höet kan bli slaget och vi kan NJUTA av sommaren)


Eric tillbringar veckan på ridläger med indian och Cowboytema på Slottsgårdens häst och ridskola tillsammans med sin kompis Sara.

 

Här är han på ridlägrets första ritt med fina Teddy och Jenny som hjälpte honom litegrann.

har pratat med honom i telefonen ett par gånger och han är så nöjd och glad   .





Presentation


Detta är en blogg som handlar om det som kretsar runt mig och mitt liv. Familjen, HÄSTEN och det som ligger mig varmt om hjärtat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards