lantlollan

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Cia Andersson - 9 augusti 2011 21:20

2011-08-09


Just nu är jag hemma och är "OF PIST" och då blir jag "Pisst of" som vi så fyndigt konstaterade på stallet häromdagen. Något man kan göra är dock att uppdatera här lite.


Här kommer en liten videosecvens som Axel filmade för ett tag sedan. Winston börjar ta sig så sakta och sommarens aktivitet har mest gått ut på att simma och promenera. Men nu har vi ju börjat lite uppsuttet också:


 

Winston har även haft besök av Hästtandläkare B.L och uppförde sig med beröm godkänt under tandraspningen och kapningen av kanintänderna. B.L är lugnet själv och Winston verkade gilla att bli tillraspad i munnen. Han hade rejäla "kullar" strax efter lanorna som sluttade brant neråt för att vända upp igen närmare käkleden. Detta blev tillfixat så fick vi rådet att införskaffa ett tjockt hederligt massivt tränsbett som jag nu inte haft möjlighet att provrida på ännu.


Presentation


Detta är en blogg som handlar om det som kretsar runt mig och mitt liv. Familjen, HÄSTEN och det som ligger mig varmt om hjärtat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards